Wednesday, February 20, 2008

友達に旅行先を紹介する

ファンさん、

 おげんきですか。いま、わたしはしけんがありますから、いそがしいです。しけんがおわってから、りょこうをしたいです。
 ファンさんもはるやすみにりょこうにどこかいきたいですか。きょねん、メキシコヘいきました。たのしかったです!ニューヨークからメキシコまでひこうきでごじかんかかりました。わたしのともだちはメキシコシテにすんでいますですから、うちにとまりました。いっしょにアーレシさんとおもしろいところへみにいきました。メキシコシテのじんるいはくぶつかんはおおきくて、よかったですが、ひとがおおかったです。それから、テオチワカンへいきました。テオチワカンでピラミッドをみることができます。ピラミッドはすてきでしたから、すきでしたよ!
 でも、メキシコではなかなかちゅうかりょうりをたべることができません。そしてレストランわとてもたかかったです。おかねをもっていかなければなりません

3 comments:

かおり said...

こんにちは。ニューヨークからメキシコまで5じかんもかかるのですか。とおいですね。メキシコってぶっかがたかいのですか。何日メキシコにいましたか?

Lavy said...

こんにちは!今週はどうでしたか。

Just wanna let you know, as instructed, I introduced you a little bit in my latest blog entry. I figure that you might feel awkward (like being stalked or things like that...), so if you do feel so, please let me know!

かおり said...

Oh, you are right. I forgot writing about me. I am Kaori as Bunkyo University, Kanagawa Japan. Our students are going to go to your university and help you guys Japanese activity next month. Before the activity, they read and comment you guys blogs. I heard that and it was sounds fun and interesting, so I started to comment on the blogs. Anyway, I totally forgot to write about me on almost all blogs. If you find some has thougt like you, could you tell your classmates about me?

先週(last week)は具合がわるかったです。今週もあまり調子がよくないですね。先週はなにをしましたか?
よろしくね。