Saturday, October 13, 2007

Cronenbergとコーヒー


昨日友達と一緒にDavid Cronenbergのあたらしい映画を見ました。えいがはEastern Promisesです。おかしなえいがです.

英語で:Basically it had a bunch of Russian mobsters running around downtown London bumping people off in public with total impunity. It was supposed to be a thriller - I think - but the disbelief-suspension factor was simply too strong. Its a fine line between creative licence and a total lack of verisimilitude.

それからSaigon Grillでべトナムりょうりをたべました。ベトナムコーヒーを飲みました。ドリップコーヒーでした。とてもおいしかったです!

2 comments:

yukki said...

ベトナムのコーヒーですか。おもしろいですね。わたしものみたいです!

EIKO said...

わたしもコーヒーもサイゴングリルもだいすきです。